10:16:00

                                     BTS



Grubun ismi:BTS
                      Bangtan Boys
                      Bulletproof Boy Scouts

Grubun Şirketi:Big  Hit Entertainment

Fandom ismi :ARMY







SOLDAN SAĞA
V - SUGA - RAP MONSTER  -  JUNGKOOK  -  JİN  -  JİMİN  -  J HOPE




 (yaş sırasına göre )                               

                                                                  ÜYELER



                               
    



Gerçek Adı:Kim Seok Jin


Sahne Adı:Jin
 

Doğum Tarihi:04.12.1992


Burç:Yay


Görev:Vokal + Grubun yüzü


Boy:179 cm


Kilo:61








Gerçek Adı:Min Yoon Gi


Sahne Adı:Suga


Doğum Tarihi:09.03.1993


Burç:Balık


Görev:Rap


Boy:174 cm


Kilo:58 kg










Gerçek Adı:Jung Ho Seok


Sahne Adı:J-Hope


Doğum Tarihi:18.02.1994


Burç:Kova


Görev:Rap+ Dance


Boy:177 cm


Kilo:59 kg










Gerçek Adı:Kim Nam Joon

 Sahne Adı:Rap Monster


Doğum Tarihi:12.09.1994


Burç:Başak


Görev:Lider + Rap


Boy:181 cm


Kilo:66 kg










Gerçek Adı:Park Ji Min


Sahne Adı:Jimin


Doğum Tarihi:13.10.1995


Burç:Terazi


Görev:Vokal + Dance


Boy:173 cm


Kilo:61 kg









Gerçek Adı:Kim Tae Hyung


Sahne Adı:V


Doğum Tarihi:30.12.1995


Burç:Oğlak


Görev:Vokal


Boy:178 cm


Kilo:61 kg












Gerçek Adı:Jeon Jung Kook


Sahne Adı:Jungkook


Doğum Tarihi:01.09.1997


Burç:Başak


Görev:Maknae + Vokal + Rap


Boy:178cm


Kilo:69 kg




YAZARIN DÜŞÜNCELERİ:
Merhaba arkadaşlar
yazacak olduğum yazı bloğumdaki ilk yazım olduğundan benim için anlam ifade ediyor bu yüzden bende k pop camiasında en sevdiklerimle başlamaya karar verdim.Buraya en sevdiğim gifi bırakayım ve kendi gözümden sizlere onları anlatayım.


Gördüğünüz üzere çocuklarımız hafif kırıktır(gözünüzü korkutmamak için hafif diyorum) benim army lik maceram yaklaşık 1.5 yıl önce başladı. Çok yakın arkadaşım BTS i çıkışlarından beri takip ediyordu ve çok seviyordu arkadaşıma da güvenirim belki 50 kore dizisi izlemiştir ve adamların kimyasını çözmüştür neyse bir gün korezin de gezerken bilmem kaç şirket tarafından istenen  idol diye bir yazı gördüm kapak fotoğrafına bir baktım  dedim bu ne, ne kadar yakışıklı sonra araştırmaya başladım jungkook adı adam dediğime utandım çocuk daha 97 li ve acayip yetenekli daha sonra BTS in profillerini araştırdım müzik videolarını dinledim bir baktım adamların bir sürü varyete programı var Rookie King mi dersin American Hustle mı bunlar da kesmedi beni daha sonra baktım ki Park PD nim yine biz ARMY leri düşünmüş ve BANGTAN BOMB diye youtube da kanal açmış bu bizim şapşikler de habire video atıyor bunları da bir güzel izledim izledikçe onları tanıdım ilk olarak zaten çok yetenekliler kendi şarkılarına prodüksüyon yapmak mı şarkı sözü yazmak şarkı düzenlemek mi ikinci olarak da acayip yakışıklılar yani 7 kişisiniz biriniz de mi çirkin olmaz be kardeşim sonracıma çok çalışkanlar Big  Hit küçük bir şirket ve bu çocuklar Korenin en büyük şirketlerine kafa tuttular sabah 5ler de vloglar çektiler yoğun tempodan konserlerde fenalaştılar hasta oldular  ,daha çok gençler bu kadar yükü yüklenmeleri beni çok üzse de hayallerine ulaşmak adına bu genç yaşlarında her türlü fedakarlığı yapmaları  ve onların çok başarılı yerlere gelmeleri beni sevindiriyor.He bir de çocuklarım acayip kafadır her ortamda eğlenirler her yerde kendilerini belli ederler ne kırmızı halı bırakırlar kopmadık ne ödül töreni hepsi ayrı ayrı çiçektir .JİN imiz grubumuzun ommasıdır, yemek yapar ,diğer üyeler normal hayatlarına devam ederken gider ağızlarına yemek tıkıştırır yakışıklı olduğunu duymaktan zevk alır. SUGA mız en coolumuz ,sürekli uyuklar ve hiç bir şeyi takmaz tepkisiz gibi görünür ama aslında olaylarla çok ilgilidir.  J HOPE umuz sürekli güler, grubu eğlendirir, dans makinemizdir, onu şu  ana kadar üzgün gördüğümü hiç hatırlamıyorum .RAP MONSTER ımız zekimiz Kore üniversite sınavında ilk 100 girmiş ama rap yapmayı tercih etmiş yumoş liderimiz tam bir liderdir grubu korur kollar,çatır çatır İngilizce konuşur ve acayip anlamlı şarkı sözü yazar .JİMİN imiz j hope la beraber grubun diğer maskotu her zaman gülümser, grupta herkes ona şaka yapar çünkü bence bu dünyada ondan daha fazla şaka kaldıran biri olmayabilir hiç kimseyi kırmaz, eğlenmesine bakar .V miz uzaylımız, saflık abidemiz, mimikleri bizi bitirir, acayip saf kalplidir, yaptığı hareketler çoğu zaman anlamlandırılamaz ve son olarak JUNHKOOK umuz beni bu müthiş grupla tanıştıran müthiş insan golden maknae, boşuna golden maknae dememişler, sesi sizi bu diyarlardan alır bir bulutun üstüne çıkarır ve orda o huzurla uyuyabırakır rap yapar dersiniz  o yumoş ses nasıl hem öyle şarkı söyleyip hem böyle rap yapar J HOPE JİMİN ve JUNGKOOK dansını hiç bıkmadan izleyebilirsiniz neyse sanırım daha anlatacak çok şeyim olsa da susmalıyım BTS im şu genç yaşlarında çok büyük başarılara imza attı umuyorum ki daha çok şeyler başaracaklar ama  benim onlar adına tek isteğim iki dünyada da çok mutlu olmaları...


BTS ÜYELERİN TANITIM VİDEOSU




BTS MÜZİK VİDEOLARI
(ÇIKIŞLARINDAN İTİBAREN TARİH SIRASI)



AZ KALSIN BTS LE ÇIKIŞ YAPACAK ÜNLÜLER


BTS RESİMLER

























                                                                BTS GİFLERİ


































You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe